נתניהו בנאום ניצחון: "נקים ממשלה לאומית; זוהי שעת פיוס"

    עמית דניאל No Comments on נתניהו בנאום ניצחון: "נקים ממשלה לאומית; זוהי שעת פיוס"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם את נאום הניצחון במטה הליכוד בגני התערוכה והתייחס למגעים להקמת ממשלת ימין: "נתכנס מחר להקים ממשלה לאומית וטובה לעם ישראל" | על ההישג: "הכנסנו עוד חברי כנסת מהליכוד לכנסת; הישג אדיר"

    צפוי להרכיב את הממשלה ה-35 | ראש הממשלה נתניהו
    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם את נאום הניצחון בגני התערוכה בתל אביב לפני אלפי חברי ליכוד. "תודה רבה לכם. תודה רבה חברי וחברות הליכוד. אנחנו אוהבים אתכם ומודים לכם מעומק הלב. אזרחי ישראל, משנכנס אדר מרבים בשמחה. ואיזה שמחה יש לנו הלילה! זה לילה של ניצחון ענק! תודה רבה לכם! אני מבקש בשמי ובשם שרה, להודות לכל אחד ואחד מכם. ואני מבקש להתחיל בתודות מכל הלב לראשי המטות הארציים. לישראל כץ שר החוץ ראש המטה הארצי, למירי רגב ראש מטה האירועים והכנסים הנפלאים שלנו. שניכם עשיתם עבודה בלתי תאומן. מול כל ההפרעות והרעשים ואפילו מול הצעקות שלי מעת לעת. יש לנו חברי כנסת חדשים בלי עין הרע, הגדלנו את הליכוד בצורה משמעותית".

    "אני מבקש ברשותכם להודות במיוחד להודות לצוות המקצועי של קמפיין הבחירות. לצוותי התקשורת, ההסברה, ההפקות, התכנה. אני מבקש להודות לעופר גולן, ליונתן אוריך, לטופז לוק, לנאור", נתניהו המשיך והודה לעוד שורה של אנשים שסייעו לקמפיין הליכוד".

    "הניצחון ב-96' היה היסטורי אבל הניצחון היום הוא ניצחון מתוק יותר. הניצחון היום הוא כנגד כל הסיכויים כי עמדנו מול כוחות אדירים. הם כבר הספידו אותנו יריבנו אמרו תם עידן נתניהו. אבל בכוחות משותפים הפכנו את הקערה על פיה, הפכנו את הלימון ללימונדה. עברנו עיר, עיר, שכונה, שכונה. כמה כייף היה לפגוש אתכם. הקשבנו לכם, דיברנו אתכם, חלק היינו צריכים לשכנע, הרוב לא. מי ששוכנע ראה את האמת ונתנו בי ובנו אמון. הם נתנו את האמון כי הם ראו שהבאנו את העשור הטוב ביותר לישראל. הפכנו יחד את ישראל למעצמה", אמר נתניהו.

    עוד אמר: "טיפחנו קשרים שלא היו לנו עם מנהיגי עולם. אני מבקש לומר לכם שזה כולל מנהיגים רבים ממה שאתם יכולים לדמיין בעולם הערבי והמוסלמי. ראיתם את עומאן, סודן, צ'אד, קזחסטן וכל זה קצה קצהו של הקרחון. כשאני אומר שנשיג הסכמי שלום עם מדינות ערביות נוספות אני לא מדבר בעלמא – יש דברים בגו. זה רק עניין של זמן".

    נתניהו התייחס לקהלים ששבו לליכוד: "ראינו את כל שבטי ישראל חוזרים לליכוד. את אחינו ואחיותנו בני העדה האתיופית, את אחינו ואחיותנו עולי חבר העמים. ויחד הצלחנו לשכנע כי כולם ראו שהפכנו את ישראל למקום שכייף לחיות בו. בכל מקום שבו מסתובבים בארץ רואים צמיחה של מגדלים אסתטיים. המדינה שינתה את פניה למקום שנהדר לחיות בה".

    "לאורך כל הקמפיין דיברתי על מה שבכוונתנו להשיג בשנים הקרובות – החלת ריבונות בנחלת אבותינו, חיסול האיום האיראני וכריתת ברית הגנה היסטורית עם ארה"ב, כינון יחסי שלום עם מדינות ערביות מובילות והבאת רפורמות ענק בכלכלה להפחתת יוקר המחיה והשקעות ענק בתרבות. זוהי שליחות. בזכותכם ובתמיכתכם נעשה את זה".

    נתניהו עדכן כי שוחח עם ראשי מפלגות הימין: "שוחחתי עם ראשי המפלגות השותפות הטבעיות שלנו. אנחנו נתכנס מחר להקים ממשלה לאומית וטובה לעם ישראל. זה היה ניצחון גדול למחנה הימין ובראשו ניצחון גדול לנו הליכודניקים. אבל אני מבקש להבהיר – אני מבקש להיות ראש ממשלה של כל אזרחי ישראל בלי יוצא מהכלל. של מצביעי הימין ושל מצביעי השמאל, של יהודים ושאינם ושל כל המגזרים".

    נתניהו התייחס למגפת הקורונה: "במערכת הבחירות אותגרנו באיום הקורונה. אבל הקדשתי לזה זמן כדי לגבש נהלים שיגנו על כל אזרחי ישראל. אנחנו נמשיך לעבוד יד ביד. עברנו כמה מערכות בחירות קשות והגיע הזמן להפסיק את סבבי הבחירות ולהקים ממשלה בישראל. הגיע הזמן לאחות את הקרעים, הגיעה עת הפיוס".

    לסיום אמר נתניהו: "אני שואב את הכוחות מהתנ"ך. אני לומד בכל שבת עם הבן שלי אבנר, אני שואב את הכוחות מהאמונה בנצח ישראל ואנחנו בעזרת השם מבטיחים את נצח ישראל. היום ז' באדר זהו יום לידתו ופטירתו של משה רבנו וזהו גם יום הזיכרון לחללי ישראל שמקום קבורתם לא נודע ואנחנו נמשיך לעשות מאמצים להביא את כל החללים הביתה. לפני 3 שעות חגגנו יום נישואין 29 עם מתנת הנישואים היפה שנתתם לנו. יש לנו שני בנים – יאיר ואבנר. אני מבקש לומר לכם אני אוהב אתכם מאד מאד. חברי הליכוד הבאתם את הניצחון – תודה ענקית לכם. הלב והנשמה שלכם גברו על כל קושי וכל אתגר, אין כמוכם. יחד נמשיך להצעיד את ישראל לפסגות הצלחה ובעזרת השם נבטיח את עתיד ישראל לדורות".



    0 תגובות